امیدامید، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

♥/امید،عشق داداشی\♥

سونوگرافی

1392/11/22 21:52
نویسنده : داداش امید
97 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش یعنی چهارشنبه،مامانی رفت سونوگرافی بعد به محض اینکه دکتر بچه رو دید گفت پسره.

من خیلی خوش حال شدم در حدی که میخواستم جشن برپا کنم.

 

ما هم با مشورت هم دیگه تصمیم گرفتیم اسم نی نی کوچولوی پسر رو بزاریم امید.

 

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

البته هنوز به دنیا نیومده ولی من با فتوشاپ یه عالمه تصویر فوق حرفه ای واسه داداشم درست کردم.

داداشم باید خیلی خوشبخت باشه چون باباش مهندس،مامانش گرافیست و دبیر گرافیک و داداشش هم علاقه مند به کامپیوتره

اون موقعی که مامانم سونوگرافی داده بود من توی مدرسه بودم و همین که تعطیل شدم از مامانم پرسیدم دختره یا پسر و بعد مامانم گفت پسره!!

بعد رفتیم تو ماشینمون نشستیم و دیدم دو تا گل خوشگل خریده که من خیلی ازشون خوشم اومده بود.

فک کنم اسم گلش ((همیشه بهار)) بود.

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

من سعی میکنم که تا حد ممکن در این وبلاگ پست بزارم تا نظر شمارو جلب کنم.

دو روز پیش یعنی چهارشنبه،مامانی رفت سونوگرافی بعد به محض اینکه دکتر بچه رو دید گفت پسره.

من خیلی خوش حال شدم در حدی که میخواستم جشن برپا کنم.

 

ما هم با مشورت هم دیگه تصمیم گرفتیم اسم نی نی کوچولوی پسر رو بزاریم امید.

 

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

البته هنوز به دنیا نیومده ولی من با فتوشاپ یه عالمه تصویر فوق حرفه ای واسه داداشم درست کردم.

داداشم باید خیلی خوشبخت باشه چون باباش مهندس،مامانش گرافیست و دبیر گرافیک و داداشش هم علاقه مند به کامپیوتره

اون موقعی که مامانم سونوگرافی داده بود من توی مدرسه بودم و همین که تعطیل شدم از مامانم پرسیدم دختره یا پسر و بعد مامانم گفت پسره!!

بعد رفتیم تو ماشینمون نشستیم و دیدم دو تا گل خوشگل خریده که من خیلی ازشون خوشم اومده بود.

فک کنم اسم گلش ((همیشه بهار)) بود.

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

من سعی میکنم که تا حد ممکن در این وبلاگ پست بزارم تا نظر شمارو جلب کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)